Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2010 17:09 - Липса
Автор: yourtruth Категория: Изкуство   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
0



И сега малко романтика за всички влюбени и не чак толкова души** Ти прие моята обич като даденост, Като нещо,което ти се пада по право Като нещо,което е само и единствено твое Просто така,без да си го заслужил И въпреки всичко – твоя собственост Ти сгреш! За обичта човек трябва да се бори, Трябва да се грижи за нежните й цветове И не защото ще ги загуби,а защото те могат да умрат или да разцъфнат някъде – другаде Под нечии нежни ласки. Ти сгреши! И обичта замълча спотаена В очакване да я преоткриеш, Да я завоюваш И да бдиш над нея,за да остане с теб – завинаги... Зная,че скоро ще осъзнаеш моята липса Зная,че ще копнееш да чуеш гласа ми, Зная,че ще разбереш колко много С теб сме обвързани Колко пуст е живота ти Без мен и без моята обич Защото до вчера, Макар и далечна Мен ме имаше в твоите делници,в твоите празници А днес...днес съм мълчание И макар и да знаеш ,че мен все пак ме има Това няма да ти бъде достатъчно! Знам,ще осъзнаеш моята липса Ще осъзнаеш нужда от мен И ще дойдеш изпълнен с копнеж и желание Ще ме отведеш някъде далеч от всички и всичко За да бъда само и единствено твоя За да се слеем и любовта ни да роди синове...

Прибавете и Вашa анотация, мнение или коментар за този работа



Тагове:   обич,   болка,   липса,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yourtruth
Категория: Изкуство
Прочетен: 16559
Постинги: 9
Коментари: 0
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930